Nejčastější dotazy

1. Je zboží skladem?
U každého zboží je v jeho detailu uvedeno množství, které máme na skladu. Zboží v množství 0 kusů nebo když objednáte více, než máme skladem, zajistíme až na základě objednávky – máte-li o zboží zájem, objednejte jej.

2. Orientační doba dostupnosti
zboží je uvedena v detailu každého zboží, kontaktujte nás v případě, že potřebujete vědět konkrétní termín; pokud by ale jakékoliv Vámi objednané zboží nebylo dostupné u dodavatele, kontaktujeme Vás telefonicky i emailem. Objednávky, které umíme vykrýt z vlastního skladu, odesíláme obvykle do 1 pracovního dne.

3. Jaké máte ryby v nabídce?
Žádné ryby ani jiné živočichy neprodáváme a ani nevykupujeme.

4. Stav objednávky
zjistíte kdykoliv v sekce Mé objednávky, taktéž každý pracovní den ve večerních hodinách odesíláme informace o objednávce na kontaktní email (pokud službu nedeaktivujete).

5. Zboží jsem zaplatil(a) a stále je objednávka v „čeká na zaplacení“:
došlé platby kontrolujeme 1× denně v pracovní dny ráno. Pokud platíte z jiné banky, než máme, počítejte s 2 pracovními dny, než ji zaregistrujeme. U stejné banky (KB a.s.) platbu zaregistrujeme obvykle nejpozději následující pracovní den od jejího zúčtování na straně plátce (Vaší). Pokud ani poté se nic neděje, zkontrolujte správnost odeslání platby (číslo účtu i banka, variabilní symbol a částka) a v případě potřeby nás kontaktujte emailem nebo telefonicky s detaily platby, pokud byly správné a neposlali jste je třeba někomu jinému.

6. Potřebujete zpracovávanou objednávku upravit, rozšířit nebo stornovat?
Specifikaci přání změny směřujte ideálně v odpovědi na sumarizaci objednávky, kterou jste obdrželi po objednávce na email. Změny ani stornování nejsou ale možné u již expedovaných objednávek!

7. Nevíte, kde si zboží můžete osobně vyzvednout?
Informace o osobních odběrech jsou popsány v sekci osobní odběr, při připravení zboží od nás ale obdržíte vždy informační SMS a email s přesnou adresou i mapkou.

8. Jak mohu zboží reklamovat?
Podrobné informace o reklamacích naleznete v sekci Reklamační řád.

9. Jak mohu zboží vrátit ve 14 denní zákonné lhůtě?
Podrobné informace o vracení zboží naleznete v sekci Odstoupení od smlouvy do 14-ti dnů.

10. Posíláte zboží i na Slovensko?
Žádné zboží zatím neposíláme mimo ČR, takže ani na Slovensko. V případě vyplnění dodací adresy mimo ČR Vás budeme kontaktovat emailem.

Jsme na facebooku!

Přidejte se k nám a získejte informace o slevách a akcích z první ruky!

Magazín můj mazlíček

Přihlaste se k odběru novinek a naše nejlepší články budeme zasílat rovnou do vaší e-mailové schránky.