1. Je zboží skladem?
U každého zboží je v jeho detailu uvedeno množství, které máme na
skladu. Zboží v množství 0 kusů nebo když objednáte více, než máme
skladem, zajistíme až na základě objednávky – máte-li o zboží
zájem, objednejte jej.
2. Orientační doba dostupnosti
zboží je uvedena v detailu každého zboží, kontaktujte nás v případě,
že potřebujete vědět konkrétní termín; pokud by ale jakékoliv Vámi
objednané zboží nebylo dostupné u dodavatele, kontaktujeme Vás telefonicky
i emailem. Objednávky, které umíme vykrýt z vlastního skladu, odesíláme
obvykle do 1 pracovního dne.
3. Jaké máte ryby v nabídce?
Žádné ryby ani jiné živočichy neprodáváme a ani nevykupujeme.
4. Stav objednávky
zjistíte kdykoliv v sekce Mé objednávky, taktéž každý pracovní den ve
večerních hodinách odesíláme informace o objednávce na kontaktní email
(pokud službu nedeaktivujete).
5. Zboží jsem zaplatil(a) a stále je objednávka v „čeká na
zaplacení“:
došlé platby kontrolujeme 1× denně v pracovní dny ráno. Pokud platíte
z jiné banky, než máme, počítejte s 2 pracovními dny, než ji
zaregistrujeme. U stejné banky (ČS a.s.) platbu zaregistrujeme obvykle
nejpozději následující pracovní den od jejího zúčtování na straně
plátce (Vaší). Pokud ani poté se nic neděje, zkontrolujte správnost
odeslání platby (číslo účtu i banka, variabilní symbol a částka) a
v případě potřeby nás kontaktujte emailem nebo telefonicky s detaily
platby, pokud byly správné a neposlali jste je třeba někomu jinému.
6. Potřebujete zpracovávanou objednávku upravit, rozšířit nebo
stornovat?
Specifikaci přání změny směřujte ideálně v odpovědi na sumarizaci
objednávky, kterou jste obdrželi po objednávce na email. Změny ani
stornování nejsou ale možné u již expedovaných objednávek!
7. Nevíte, kde si zboží můžete osobně vyzvednout?
Informace o osobních odběrech jsou popsány v sekci osobní odběr, při
připravení zboží od nás ale obdržíte vždy informační SMS a email
s přesnou adresou i mapkou.
8. Jak mohu zboží reklamovat?
Podrobné informace o reklamacích naleznete v sekci Reklamační řád.
9. Jak mohu zboží vrátit ve 14 denní zákonné
lhůtě?
Podrobné informace o vracení zboží naleznete v sekci Odstoupení od
smlouvy do 14-ti dnů.
10. Posíláte zboží i na Slovensko?
Žádné zboží zatím neposíláme mimo ČR, takže ani na Slovensko.
V případě vyplnění dodací adresy mimo ČR Vás budeme kontaktovat
emailem.
Přidejte se k nám a získejte informace o slevách a akcích z první ruky!
Přihlaste se k odběru novinek a naše nejlepší články budeme zasílat rovnou do vaší e-mailové schránky.